Spädbarnsfondens annons vann första pris tack vare det starka budskapet

 In Startsidan, Uncategorized

spadbarnsfonden500”De minsta kistorna är tyngst att bära” annonsen vann första pris i en tävling nu i oktober. Detta var juryns motivering:

Alexander Rehnby, art director på Saatchi & Saatchi:
”En blytung rubrik som inte går att värja sig från. Magklump deluxe. Kudos till den lättsamma formgivningen som gör budskapet än starkare.”

Axel Lokrantz Månson, art director på King:
”Spädbarnsfonden lyckas på ett värdigt och enkelt sätt prata om ett svårt ämne och är därför också en värdig vinnare av denna omgång.”

Fantastiskt roligt tycker vi och en eloge till Volt igen! Varmt tack!

Läs bakgrunden till annonsen och hur Jörgen Berglund på Volt kom på den>>

Recent Posts
Kontakta oss

Skicka oss gärna ett e-mail så svarar vi så fort vi kan! Varma hälsningar Spädbarnsfonden

Not readable? Change text.
0

Start typing and press Enter to search